Často kladené otázky
Nikdy som nepočul o vašej značke. Čo je Blumfeldt?
Sme dizajnéri, výrobcovia a predajcovia záhradného nábytku ktorí veria, že nič také ako „záhradný nábytok“ neexistuje.
Pretože podľa nás je delenie na „záhradu“ a „domácnosť“ nezmysel. Interiér aj exteriér je súčasťou jednej veci, ktorú nazývame jednoducho – domov. Prečo by sme sa teda v záhrade mali cítiť čo i len o kúsoček menej pohodlne, ako napríklad v obývačke?
Tento pohľad ukazujeme svetu už od roku 2015. Náš tím nábytkových dizajnérov prináša záhradný nábytok, doplnky do záhrady a osvetlenie, ktoré sa rovnako dobre hodia do záhrady ako do modernej domácnosti. Nájdete nás vo viac ako 20 krajinách sveta, kde zabezpečujme nie len predaj, ale tiež servis a zákaznícku podporu v mnohých jazykoch.
Výber tovaru
Neviem si vybrať, ktorý produkt by bol pre mňa najlepší
Ak sa neviete rozhodnúť pri výbere nášho tovaru, môžete kontaktovať našu podporu na telefónnom čísle +421 2 212 942 34 (od 8:00 do 18:00), alebo na mailovej adrese [email protected]
Čo je wishlist, a ako si do neho pridám produkty?
Ak máte účet na našej stránke, máte možnosť pridať si produkty, ktoré sa vám zapáčia, do zoznamu želaní. Stačí na stránke produktu kliknúť na srdiečko. Následne si viete všetky označené produkty pozrieť pomocou tlačidla „Wishlist“ v pravom hornom rohu.
Objednanie tovaru
Ako si objednám tovar?
Je to veľmi jednoduché. Nájdite si v našej ponuke produkt, ktorý vám vyhovuje. Vyberte si variant z ponuky a kliknite na „Vložiť do košíka“. Môžete pokračovať v nákupoch, až pokým nemáte v košíku všetko, čo chcete kúpiť.
V okne „košík“, ktoré vám vyskočí v pravom hornom rohu po pridaní produktu do košíka, si môžete pozrieť obsah vášho košíka v samostatnom okne (kliknite na tlačidlo „Zobraziť košík“). Tu môžete jednoducho odobrať produkty alebo upraviť objednané množstvo, ale tiež zadať zľavový kód. Druhou možnosťou je pokračovať rovno k pokladni. Ak nie ste prihlásení do vášho Blumfeldt účtu, budete požiadaní o prihlásenie, ale môžete tiež pokračovať bez registrácie.
Následne si vyberiete spôsob platby, potvrdíte objednávku, a je to!
Môžem zrušiť svoju objednávku?
Ak sme vašu zásielku ešte neodoslali (viete si to overiť po kliknutí na link, ktorý sme vám poslali s potvrdením objednávky), môžete svoju objednávku stále zrušiť. Stačí nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Na čo si mám dať pozor pri objednávke?
Ak nemáte založený účet na našej stránke, venujte, prosím, pozornosť správnemu zadaniu fakturačnej a dodacej adresy. Pri zadávaní e-mailovej adresy skontrolujte aj chyby pri písaní. V opačnom prípade vám dôležité informácie k vašej objednávke nemôžu byť doručené. Pre odosielanie zásielok potrebujeme vaše telefónne číslo, aby sme vás v prípade potreby mohli rýchlejšie kontaktovať.
Doručenie zásielky nasleduje až po prijatí platby alebo potvrdení o platbe poskytovateľom tretej strany (platba vopred prevodom, PayPal). Pri platbe na dobierku vám vzniknú dodatočné náklady, ktoré budú zaúčtované v nákupnom procese.
Mám zľavový kupón. Ako ho môžem použiť?
Vyberte si tovar, vložte do košíka a pokračujte až k platbe. V kroku „Výber platobnej metódy“ budete môcť zadať váš kód.
Pozor, niektoré kódy môžu byť obmedzené len na niektoré produkty, alebo na objednávky nad určitú sumu.
Bola moja objednávka vyexpedovaná?
Po odoslaní zásielky dostanete potvrdzujúci e-mail s odkazom na sledovanie. Ak ste sa na našom e-shope zaregistrovali, stav doručenia môžete sledovať aj vo svojom užívateľskom konte v sekcií "Moje objednávky".
Používateľský účet
Aké výhody mi ponúkne užívateľský účet?
Hlavne vám ponúkne pohodlie.
Na začiatok pohodlné dokončenie objednávky, kedy za vás vyplníme všetky údaje. Neskôr jednoduchú kontrolu stavu vašej objednávky od momentu prijatia, až po doručenie k vašim dverám – a prístup k celej nákupnej histórií.
Navyše dostanete prístup k možnosti „Wishlist“, vďaka ktorej si môžete odložiť produkty, ktoré vás zaujali a chceli by ste si ich v budúcnosti kúpiť.
Ako si založím používateľský účet?
Je to veľmi jednoduché! Stačia na to len 3 kroky:
- 1. Kliknite na tlačidlo „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu. Úplne dole nájdete možnosť „Zaregistrujte sa teraz“.
- 2. Budete presmerovaní na registračný formulár, ktorý vyplníte, potvrdíte súhlas so spracovaním osobných údajov a pomocou reCAPTCHA nám potvrdíte, že nie ste robot. Kliknutím na tlačidlo „Registrácia“ údaje potvrdíte.
- 3. Je to! Ste zaregistrovaní, prihlásení a môžete nakupovať. Na emailovú adresu ktorý ste zadali pri registrácií vám posielame pre istotu potvrdzujúci email.
Ako sa prihlásim do svojho účtu?
Ak ste už zaregistrovaní, kliknite na tlačidlo „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu. Zadajte svoje údaje, potvrďte, a ste prihlásení! Ak používate vaše zariadenie, odporúčame v prehliadači povoliť možnosť „zapamätať heslo“, aby ste boli nabudúce automaticky prihlásení.
Ako môžem zmeniť adresu alebo iné údaje?
- 1. Po prihlásení kliknite v pravom hornom rohu na „Môj účet“.
- 2. Vo vyrolovanej ponuke kliknite na tlačidlo „Môj účet“.
- 3. Vidíte prehľad všetkých svojich údajov. Kliknutím na tlačidlo „Upraviť“ môžete zmeniť svoju adresu, a pomocou tlačidla „Pridať adresu“ môžete doplniť doručovaciu adresu, ak je iná ako tá fakturačná.
- 4. Ak potrebujete zmeniť niektoré iné údaje (meno alebo priezvisko) pomôžu vám naši operátori na zákazníckej podpory.
Zabudol som heslo. Čo robiť?
Prístup k svojmu účtu môžete mať naspäť už za niekoľko minút. Kliknite na tlačidlo “Prihlásenie“ v pravom hornom rohu, a vo vyrolovanej ponuke na odkaz „Zabudli ste svoje heslo?“. Zadáte nám svoj e-mail a my vám pošleme odkaz, vďaka ktorému si budete môcť heslo okamžite zmeniť na nové.
Ako si zmením heslo?
- 1. Po prihlásení kliknite v pravom hornom rohu na „Môj účet“.
- 2. Vo vyrolovanej ponuke kliknite na tlačidlo „Môj účet“.
- 3. Vidíte prehľad všetkých svojich údajov. Kliknite na tlačidlo „Zmeniť heslo“ vedľa položky Heslo, zadajte nové heslo a potvrďte. A je to!
Platba
Mám zľavový kupón. Ako ho môžem použiť?
Vyberte si tovar, vložte do košíka a pokračujte až k platbe. V kroku „Výber platobnej metódy“ budete môcť zadať váš kód. Pozor, niektoré kódy môžu byť obmedzené len na niektoré produkty, alebo na objednávky nad určitú sumu.
Spôsoby platby
Platba kartou
Pri platbe debetnou alebo kreditnou kartou uveďte počas procesu platby informácie o karte vrátane 16-miestneho čísla karty, platnosti a trojmiestneho kontrolného čísla (CVV).
O bezpečnosť a u nás báť nemusíte. Na spracovávanie platieb používame bránu Adyen, ktorá spĺňa prísne bezpečnostné štandardy PSD2 SCA, a využíva umelú inteligenciu na detekciu podvodných platieb. Podrobnosti o vašej kreditnej karte prenášame pomocou bezpečného protokolu SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostných serverov. Tento vysoký bezpečnostný štandard chráni vaše dáta pred zneužitím.
Platba pomocou PayPal
Platba cez Paypal je jednoduchá, rýchla a bezpečná. Stačí sa prihlásiť do svojho účtu, alebo si založiť účet a pripojiť k nemu vašu kreditnú kartu. Ak chcete vedieť viac, všetko dôležité nájdete na oficiálnych stránkach PayPal.
Pri platbe cez PayPal nemáme žiadny prístup k údajom vašej karty, platbu spárujeme pomocou názvu účtu z ktorého ste zaplatili. Je to teda jeden z najbezpečnejších spôsobov platby.
Platba prevodom na účet
Pri platbe vopred prevodom na účet dostanete hneď po dokončení objednávky e-mailom potvrdenie o svojej objednávke, v ktorom nájdete všetky potrebné údaje.
Detaily banky Berlin Brands Group a.s.Vlastník účtu: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Číslo účtu: 1188303007
Kód banky: 1111
IBAN: SK9011110000001188303007
BIC: UNCRSKBX
Objednávka na dobierku
Za objednaný tovar zaplatíte až pri prevzatí od kuriéra. Chceli by sme vás upozorniť, že pri platbe na dobierku je k cene poštovného navyše účtovaný spracovateľský poplatok vo výške 2 €.
Doprava a doručenie
Ako rýchlo odosielate zásielku?
Objednávky zvyčajne odosielame nasledujúci pracovný deň po potvrdení prijatia platby alebo potvrdení o platbe treťou stranou (PayPal). Prijatie platby priamym prevodom vieme potvrdiť, až keď platba príde k nám na účet. Preto v tomto prípade trvá odoslanie o deň či dva dlhšie.
Koľko potrvá, pokým mi zásielka príde?
Všetky naše produkty k vám cestujú z Nemecka. Snažíme sa nezaťažovať cesty a prírodu, a naše kamióny jazdia vždy plné. Preto môže dodanie trvať zhruba 3-5 pracovných dní.
V prípade veľkorozmerných zásielok (sety záhradného nábytku, ...) môže trvať dodanie o deň či dva dlhšie.
Moja zásielka vyzerá byť poškodená
Ak si pri preberaní všimnete, že obal zásielky je poškodený, otvorte zásielku ešte v prítomnosti kuriéra a urobte si fotografie z otvárania balíka. Ak tovar vyzerá byť nepoškodený, môžete zásielku „prebrať s výhradou“ – s kuriérom vyplníte protokol, a keby sa čokoľvek stalo, máte právo na náhradu od dopravnej spoločnosti.
Zásielka vyzerala v poriadku, ale po otvorení som zistila, že je poškodená
Poškodenie nafoťte hneď po otvorení balíka. Problém musíte nahlásiť najneskôr do 48h kuriérskej službe, u ktorej si budete môcť vyžiadať náhradu. Na reklamáciu budete potrebovať číslo zásielky (nájdete ho na balíku, alebo po prihlásení sa v metaapp) a fotografickú dokumentáciu. Pošlite mail na [email protected] s popisom poškodenia, číslom zásielky a fotkami a postupujte ďalej podľa pokynov prepravcu.
Vrátenie tovaru
Ako môžem odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť?
Ak od nákupu ešte neprebehlo 14 dní, a tovar je stále nepoužitý a v originálnom obale, vrátenie je veľmi jednoduché. Vyplňte tento online formulár, tovar zabaľte do originálneho balenia a pošlite naspäť na adresu odosielateľa. Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru k nám.
Ak ste tovar už používali, stále ho môžete vrátiť, ale od ceny, ktorú vám pošleme naspäť odrátame náklady na prípadné čistenie alebo iné uvedenie produktu do pôvodného stavu.
Viac podrobností o odstúpení od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach, bod 10.
Akú záruku mám pri nákupe produktov Blumfeldt?
Na všetky naše produkty ponúkame 3-ročnú záruku. Navyše, pri nákupe máte 14 dní na to, aby ste produkt vrátili ak vám nebude vyhovovať.
Kedy môžem tovar reklamovať? Aké sú podmienky reklamácie?
Všetky informácie o reklamácií nájdete v našich obchodných podmienkach, v sekcií „Reklamačný poriadok“.
Produkt mi prišiel bez návodu/nemá návod v mojom jazyku. Čo robiť?
Ak produkt prišiel bez návodu, alebo ste návod stratili, pripravili sme pre vás online verziu vo formáte PDF, ktorú si môžete kedykoľvek vytlačiť. Nájdete ju na podstránke daného produktu v časti „Vlastnosti a rozmery“.